დღეს გავიხსენეთ წინა ტრეინინგზე ნასწავლი მასალა. განვიხილეთ
ზოგადად რა შეიძლება იყოს პროექტის მიზნები და როგორ გავმიჯნოთ ერთმანეთისგან პროექტის
მიზნები და ამოცანები. გადავხედეთ სტანდარტებს და შევამოწმეთ არის თუ არა მაღალი სააზროვნო უნარების შესაბამისი, რაშიც დაგვეხმარა განახლებული ბლუმის ტაქსონომიის ზმნები.
სტანდარტის მიხედვით დავწერეთ კონკრეტული ამოცანები ყველა ინდიკატორის
შესაბამისად, უნდა გავითვალისწინოთ, რომ ამოცანები არ იყოს ბუნდოვანი.მეორე მოდულის მეორე აქტივობიდან გადავხედეთ ნიმუშს, თუ როგორ უნდა შევადგინოთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. შემდეგ კი კვლევის გეგმაში შევიტანეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
შესაბამისად, უნდა გავითვალისწინოთ, რომ ამოცანები არ იყოს ბუნდოვანი.მეორე მოდულის მეორე აქტივობიდან გადავხედეთ ნიმუშს, თუ როგორ უნდა შევადგინოთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები. შემდეგ კი კვლევის გეგმაში შევიტანეთ ზოგადი, თემატური და შინაარსობრივი კითხვები.
დღევანდელი ნამუშევარი გავიგზავნე მეილზე.
No comments:
Post a Comment